22 Ekim 2010 Cuma

Yeni bir can: Batu

Harika bir çekimdi bu. Bir gün öncesinden Evrim Hanım ve Utku Bey hastaneye yattılar. Suni sancı verilmeye başlandı. Ertesi sabah saat 11:00 gibi Utku Bey beni aradı "Hande Hanım, Evrim'in sancıları arttı, belki sezaryen olabilir." diye.
Evrim Hanım "Yeter, beni sezaryene alın" demiş doktoruna.
Doktoru (ki çok tatlı bir doktordu, son derece sempatik ve motive edici) "Tamam, sen biraz daha düşün, gelip yine soracağım." demiş :)))

Ben hastaneye 11:30 gibi ulaştığımda Evrim Hanım biraz sakinleşmişti. Ama tahmin ettiğim gibi doğumun henüz 1. safhasındaydık.

O andan itibaren doğum yaklaşık 6 saat sürdü, çekimimiz ise 10 saatten biraz fazla.

Utku Bey harika bir "Doğum Koçu"ydu. Evrim Hanım doğumdan sonra yanağına bir öpücük kondururken "Eşimi bugün bir kez daha tanıdım." diyordu. Utku Bey tüm gün eşini bir an olsun bırakmamanın ödülünü  alıyordu böylece.

Batu mu? O doğduğu andan itibaren etrafa cin cin bakan bir melek.

Zor ve yorucu bir gündü, benim için de aile için de. Ama duygu dolu bir gündü. En güzeli de bu değil mi???














Batu'nun daha fazla fotoğrafı için Facebook Sayfamı ziyaret edebilirsiniz.

13 yorum:

  1. Çok güzel fotoğraflar ellerinize gözünüze sağlık,yakalanan anlar müthiş huzuru mutluluğu hissettiriyor.Sevgiler, Sinem

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller canım, duygunun ekrandan çıkıp insanın yüreğine girişi bu olsa gerek :) güzel günlere büyüsün cin bakışlı güzel bebek :)

    YanıtlaSil
  3. Handeciğim normal doğumun duygu yoğnluğu fazla olduğundan fotograflara yansıyanlarda farklı oluyor sanki... nasıl duygulu her kare ellerine sağlık. batuya geline nasıl güzelmiş öyle maşallah ona

    YanıtlaSil
  4. muhteşem fotoğraflar! harika bir hikaye! doğum anını canlı canlı izlemiş gibi hissettim..çok güzel çok! elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, maşallah çok güzel anları çekmişsiniz, tabii çok da yetenekli gördüm sizi :)

    bir bebeğin dünyaya gelişi, annesi ve babası ile ilk tanışmalarına ortaak olup o anları kareye sığdırabilmek yetenek ister.. kutlarım sizi..

    sık sık uğrarım inşallah.. :)

    başarılar

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Son dakikaye kadar verilen karar orada değişebiliyor diğmi buna bende birkaç kez şahit oldum:) Çok uzun bir çekim olmuş canım yorulmuşsundur muhakkak..ama ortaya harika fotoğraflar çıkmış..Tebrik ediyorum seni..emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. maşallah maşallah maşallah... ellerine sağlık Hande'cim bütün kareler birbirinden duygulu.

    YanıtlaSil
  8. Masal gibi her kare..
    Maşallah diyorum,gönlüne sağlık!
    Ayrıca minik meleği de Allah bağışlasın , çook tatlı :)

    YanıtlaSil
  9. allah bagislasin masallah !!! fotograflara dicek bise yok zaten !!

    YanıtlaSil
  10. Ben daha Batu'nun bloguna dogumdan sonra iki satır yazamamışken siz ne de güzel anlatmışsınız o muhteşem günü... Bizim için hayatımızın en duygu yüklü günüydü, o günü bizimle geçirdiğiniz ve bu muhteşem kareler için tekrar çok teşekkürler,
    Evrim

    YanıtlaSil
  11. Sinem Hanım; çok teşekkür ederim.

    Nilaycım, amin diyorum.

    Burcucum, teşekkürler. Çok tatlı değil mi? Bana Bulut'u hatırlatmıştı.

    Springoss, teşekkürler, çok incesin.

    Vasfiye Hanım, çok teşekkürler. Sizi burada görmekten mutluluk duyacağım.

    Zeynepcim, ben merak ediyorum bu kadar doğumdan sonra sen hangi doğum yöntemini seçeceksin :)

    Gamzecim, teşekkür ederim. Çok mutlu oldum senden bunları duyduğuma.

    Cafe Pepela, teşekkür ederim, çok teşekkür ederim :)))

    Sena, teşekküler. Hem fotoğraflara yorumun hem de "Maşallah"ın için.

    YanıtlaSil
  12. Evrim Hanım; aslında o gün sizi ve Utku Bey'i büyük bir hayranlıkla izledim. Sizin sancılarda ki sakinliğinizi, asaletinizi, Utku Bey'in ise size olan desteği, inceliği müthişti. Maalesef duygularını çok fazla yazıya dökebilen biri değilim. Ama bu yazdıklarım hissettiklerimin küçük bir parçası. O gün sizlerle birlikte olmaktan büyük mutluluk duydum. Beni seçtiğiniz için tekrar teşekkür ederim. Umarım pisman olmamışsınızdır.

    YanıtlaSil
  13. gözlerim doldu, çok duygu dolu çok gerçek kareler bunlar.Allah mutlu,sağlıklı, başarılı bir ömür versin bu meleğe.Anladığım kadarıyla normal doğum olmuş tebrikler.Bebeklerin ilk doğdukları anki halleri beni çok duygulandırı.Ne olduklarını bilmeden bir ton sıvı yapışıkken üzerlerine açarlar dünyaya şaşkınca gözlerini.Ama deidğiniz gibi bu seferki melek pen cin bakıyormuş:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails