26 Ağustos 2010 Perşembe

Kedi ciğere bakar gibi


Burcu'nun tabiriyle yeni "CİCİ"me, benim tabirimle yeni "OYUNCAK"ıma 24 saat gecikmeyle kavuştum :))

Kavuştum kavuşmasına da bu sefer de planlamadığımız bir sorun çıktı, Amerikan fiş sistemiyle bizimkinin farklı olması. Aslında biz bunu ön görmüştük ama bizim evimizdeki converter kameranın şarj cihazına bir nedenden uymadı.

Şimdi durum şu: Yeni Oyuncağım masanın üzerinde duruyor, ben ise ona kedi ciğere bakar gibi bakıyorum :))))) Vah bana vah.

7 yorum:

  1. pazar günü aynı haldeydim canım :) sıfır pille gelen yeni makineme ben de öyle uzaktan uzaktan bakmıştım, pazartesi ilk iş karşı ki elektrikçiye uğramak oldu, pil şarj edildi, bir kare çekildi vay bee bu makine çok karışıkmış denerek detaylı olarak haftasonu incelenmek üzere makine kenara bırakıldı :)
    güle güle kullan canım sen de yeni makineni, nice güzel karelerinizi bekliyoruz beraber :)

    YanıtlaSil
  2. Ooooo hoş geldi diyeeceğim ama pek hoş gelmemiş Hande'cim. Sen bir çaresini bulursun eminimmmm:))
    İyi günlerde kullann

    YanıtlaSil
  3. hii nasıl acı verir nasıl=) canım uzaklaştır onu gözünün önünden görme=) bu arada hayırlı olsun Hande'cim güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Ah Nilaycımmm hem de pazar günü mü yakalandın o duruma sen. Ben de akşam Bauhaus'a gitmeyi planlıyorum :)) İçimden bir ses yeni cicilerimizin aynı olabileceğini söylüyor. Kullanım klavusu ve netteki review'lara bakarak ben de çok karışık olduğuna karar vermiştim de. Hem ben Sony'den Canon'a geçiş yapıyorum. Sen en azından Canon'dan Canon'a...

    İncicim teşekkür ederim. Bulacağım tabii. Akşamı bekliyorum, saat sayıyorum :)

    Zeyneeeep hiç sorma. Acı değil de eziyet valla. Teşekkür ederim cnm :)

    YanıtlaSil
  5. aaa yazık olmuş yahuu :)) neyse eminim ki siz bir şekilde bu bekleyişin acısını çıkarırsınız :))

    YanıtlaSil
  6. Umarım sorunu halletmişsindir canım..Güle güle kullan yeni cicini..Öpüyorum

    Kiyaz

    YanıtlaSil
  7. Makinamın şarjı olmadığı için çok güzel pozlarını kaçırıyorum ve ben de Nehir'e öyle bakıyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails